Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace pro srovnávání cen produktů
Varadinek, Jakub ; Burget, Radek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem aplikace pro automatické srovnávání cen zboží. Aplikace funguje na principu, kdy uživatel zadá vstup v podobě seznamu produktů a výstupem je seznam nabídek sledovaných prodejců pro všechny zadané produkty. Uživateli je dána možnost vytvořit si individuální nastavení pro jednotlivé webové stránky prodejců nebo využít vyhledávání na již existujících agregátorech cenových nabídek. Cílová skupina uživatelů jsou prodejci, distributoři a výrobci, kteří využijí získaná data pro sledování konkurence a vývoje cen na trhu.
Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
7 Abstrakt Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii, která by měla vést ke zvýšení počtu účastníků sportovní akce Gigathlon Czech. Součástí této marketingové strategie budou i jednotlivé prvky strategie komunikační a cenové, a to z pohledu tvorby výše ceny startovného. Metody: Při zpracování této práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplnění těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. Dále bylo provedeno výzkumné pozorování, analýza švýcarského modelu, oblíbenosti sportu v České republice, analýza účastníků sportovní akce Gigathlon Czech, analýza návratnosti účastníků, konkurenčních závodů a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je marketingový plán, který byl sestaven pro aktuální ročník 2019 a obsahuje návrhy, které by se dále mohly aplikovat na ročníky 2020 a 2021. Je sestaven z hlavních a dílčích kroků. Hlavní kroky zahrnují úpravu konceptu ve formě rozšíření kategorií a úpravu výše startovného, tyto kroky se již podařilo aplikovat na nadcházející ročník akce. Dřívější určení lokality a vymezení cílové skupiny slouží jako podklad pro následující...
Aplikace pro srovnávání cen produktů
Varadinek, Jakub ; Burget, Radek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem aplikace pro automatické srovnávání cen zboží. Aplikace funguje na principu, kdy uživatel zadá vstup v podobě seznamu produktů a výstupem je seznam nabídek sledovaných prodejců pro všechny zadané produkty. Uživateli je dána možnost vytvořit si individuální nastavení pro jednotlivé webové stránky prodejců nebo využít vyhledávání na již existujících agregátorech cenových nabídek. Cílová skupina uživatelů jsou prodejci, distributoři a výrobci, kteří využijí získaná data pro sledování konkurence a vývoje cen na trhu.
Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží" je na základě teoretických východisek navrhnout systém, který generuje marketingový plán ze zadaných vstupních údajů. Důležitým požadavkem na tento systém je, respektovat zaměření firmy, která podniká v oboru informačního zboží. Práce obsahuje detailní návrh prototypu systému, u kterého je kladen důraz na uživatelskou přívětivost a komplexnost vzhledem k šíři analyzované problematiky. Návrh dále obsahuje možnosti a omezení, které z daného řešení vyplývají. Navržený prototyp je úspěšně implementován. Práce dále zahrnuje demonstraci všech implementovaných funkcí a popis možností vylepšení, které vedou k jeho využití i v jiných oblastech podnikání, než je trh informačního zboží.
Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci
Lampelová, Martina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem práce je analýza chodu konkrétního hotelu v Liberci, odhalit slabé stránky a nedostatky v systému vedení a propagace hotelu a následně uvést návrhy na zlepšení. Potřebné informace byly získány vlastním výzkumem a z dotazníku pro zaměstnance a vybraný vzorek hostů. Teoretické informace jsou použity z odborných publikací, časopisových a internetových článků.
Strategie organizace
Podlešák, Ondřej ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení dílčí strategie organizace pro společnost Centrum finanční gramotnosti, o.s.. Strategie musí respektovat udržení či vytvoření konkurenční výhody. Strategie je formulována na základně externí a interní analýzy podniku. Externí analýzu tvoří analýza okolí podniku a dále analýza konkurenčního prostředí. Byly využity PEST analýza a Porterova 5F. V rámci interní analýzy je provedena analýza zdrojů podniku a analýza produktů. Pro analýzu portfolia byla použita metoda BCG matice. Pro zhodnocení všech faktorů řešitel určil jako vhodné způsoby SWOT analýzu a pro formulaci strategie metodu TOWS. Všechny metody byly důsledně aplikovány na reálná data. Výstupem práce je doporučení pro cenovou strategii, která bude využívána pro další strategické plánování podniku.
Cenová strategie vybraného hotelu
Cibulková, Michaela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza cenové strategie hotelu Imperial a její následné zhodnocení, které má vést k návrhům změn, které by přispěly k větší efektivitě a zvýšení příjmů hotelu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První dvě teoretické kapitoly se věnují vymezení cenové strategie a popisu distribučních kanálů využívaných v hotelnictví. Třetí kapitola je zaměřená již na samotnou analýzu hotelu a popisu jeho vlastní cenové strategie. Poslední kapitola zahrnuje návrhy na zlepšení cenové strategie vycházející z předchozí analýzy.
Cenová politika na Internetu se zaměřením na cenové agregátory
Pešek, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem charakteristických rysů Internetu na chování spotřebitelů a internetových prodejců z hlediska volby vhodné cenové a obchodní strategie. Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů marketingové politiky, jejíž význam je ve vyostřeném konkurenčním prostředí Internetu oproti běžným strategiím užívaným v kamenných obchodech poněkud pozměněn. Služby online cenového srovnávání poskytované specializovanými portály (tzv. cenovými agregátory) přinutily e-prodejce věnovat větší pozornost své cenové politice i chování konkurence a spotřebitelům přinesly snadnější přístup k informacím o produktech, službách i nabídkách na trhu. Text rozdělený do pěti kapitol nabízí komplexní náhled do této problematiky a s pomocí vlastní empirické studie i jiných akademických analýz ukazuje, že faktor ceny nabývá na Internetu pro různé cenové skupiny produktů odlišného významu. Internet sice v některých ohledech vykazuje znaky dokonale konkurenčního trhu, avšak přetrvávající cenová disperze je důkazem, že úspěšný internetový prodejce nevítězí pouze cenou, ale především vhodně aplikovanou obchodní strategií a sílou obchodní značky, přičemž tento fakt nedokázaly změnit ani cenové agregátory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.